tisdag 4 februari 2014

Näst sista dagen på jobbet

Eftersom vi alltid har kontorsmöte på tisdagsmorgon så passade jag på att bjuda på lite tårtor idag (jag blir mammaledig i övermorgon). 

Vi var nästan alla samlade så vi blev ca. 20 personer.


Runebergstårtorna som jag gjorde denna gång i långpanna blev en succé! 
Några kolleger sade åt mig att de aldrig ätit så goda Runebergstårtor :)

Mina underbara kolleger kom också ihåg mig med lite presenter.


På muminmamma kortet står det:

"Lycka till och njut av den sista tiden med choklad, tidningar, god mat och egen stund.
Du kommer att vara saknad här på kontoret så kom snabbt tillbaka!".

Härliga typer man får jobba tillsammans med!
Jag har nog inte riktigt insett än att jag kommer att stanna hemma. Jag har ju åkt till samma kontor i över tre års tid varje vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar