onsdag 9 juli 2014

Min födelsedag

Japp, idag fyller jag år...

33 år tror jag bestämt! Ingen dålig ålder skulle jag påstå, säkert en av de bästa. Fast jag tycker att jag alltid har haft den bästa åldern vad jag än fyller :)

Vi åkte över till sommarholmen i lördags och kom hem idag för att Smulan har 4 månaders rådgivning imorgon, 4 månader! Jösses, vad tiden går fort!
Vädret var perfekt och är fortfarande. Pappa han brukar varje födelsedag berätta att då när jag föddes så var det en vacker dag, inte en molntapp på himlen.

Pappa och mamma var inte på sommarholmen idag för att de är på resa så jag sade åt Mannen vid frukostbordet att "då när jag föddes så var det en lika fin dag som nu". Det var ju inte alls samma sak som när pappa säger det. Men vet ni, som tur ringde han och grattade mig och berättade att det är lika fint idag som då när jag föddes :)

Hemma hittade jag ett paket, ett förkläde som mamma hade sytt.


Jag kände igen tyget, det var ju mina gardiner som jag hade i mitt första egna rum! Perfekt gåva och så vacker!
Bröderna med sina sambos gav gåvokort till restaurang och broder J med sambo B lovade vara barnvakt. Perfekt gåva det också. 

Det blir kladdkaka ikväll och träff med kompis, prima dag!

2 kommentarer:

  1. Grattis, du har haft en fin födelsedatg, men vet du vad, de har jag också haft för jag minns alltid att din moster A den yngre, berätta att du kommit till världen. Hoppas din dag var lika fin som vädret

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Vad skojigt att du kommer ihåg den dagen! Dagen var lika fin som vädret ;)

      Radera