måndag 8 december 2014

Sovrum

Vi flyttade vårt sovrum upp till övre våningen då bebisen fyllde 6 månader och flyttade in i eget rum. 
Vi renoverade det blivande sovrummet så att det skulle bli lite lugnare till färgerna :)

Här (klick) ser ni hur det såg ut före.

Jag älskar vårt sovrum!

Eftersom vi inte har några klädskåp där (bara en bokhylla vi inte orkade flytta ner) så har vi massvis med extra utrymme.


Jag har sökt ett nattduksbord en tid redan, men jag gav upp och ställde en låda i hörnet i stället. Det funkkar lika bra som ett bord. Jag skulle dock behöva en läslampa på min sida av sängen.



Nu sitter jag i fåtöljen och läser i stället. Skönt det också!



Långa skrangliga aralian fick flytta upp i sovrummet så att bebisen inte skulle tömma ut all mylla på vardagsrums golvet ;)


1 kommentar: