söndag 14 december 2014

Tredje advent

Idag har vi tredje advent och jag tänkte passa på att visa min adventsljusstake. 
Jag har aldrig ägt en tidigare, men nu tyckte jag att det är en bra tidpunkt att skaffa en :)

Det blev en stjärna


med mossa i.

Kanske man kunde ha nästa jul nötter och godis istället för mossa. Fast känner jag mig rätt så hittar man ingen godis i den efter några dagar.


Jag hakade på trenden och petade ner i mitten ett rådjur. Djur med horn är tydligen väldigt pop i inredning just nu. Jag gillar inte den trenden, men lilla rådjuret i metall tycker jag är väldigt söt. Vi fick den till bröllopsgåva, men jag vet tyvärr inte vem som gav den.

Igår var vi till moster Tilda och rotade i hennes hus. 
Med mig hem hade jag mattor, borddukar och två burkar. Mattorna och borddukarna passar perfekt och så är jag bara allmänt lite svag för burkar.


Kolla vilken läcker burk!!

Tack Tilda!!

2 kommentarer:

  1. Du har bestämt diskat burken, för sådär fin såg den inte ut i bodan:) Roligt när ni hittade sånt ni ville ha. Och mera finns...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en omgång med kristallsoda (vilken bra produkt!) :)

      Radera