söndag 8 mars 2015

Filt till docksängen

Efter att jag fick bebisen filt färdig (klick) så började jag på en mini-filt. 
Jag tänkte att jag gör ett pyttelitet projekt här i mellan så att jag får det säkert färdigt.


Nu finns i docksängen en likadant filt som Smulan har. Men denna har inget grönt garn...det tog slut och inget nytt fanns att köpa.


Kaninen tar sig en tupplur.

Igår var Mannen ute med sina kompisar och vi kom överens om nya regler :)
- Den som kommer hem efter kl.00.00 på natten sover i gästsängen så att inte den som är hemma vaknar
- I huset skall vara tyst till kl.08.00 följande dag.
- Den som kommit sent hem får slöa till kl.10.00.

Vi kunde följa reglerna! Speciellt klurigt var det att vara tyst till kl.08 för att Smulan vaknade redan kl.06! Men vi viskade bara och sen somnade hon pånytt kl. 07.

Om två veckor är det min tur att träffa kompisar så jag ser framemot att få vila till kl.10 nästa dag ;)

Glad kvinnodag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar