torsdag 19 mars 2015

Madrass till spjälsängen

Mitt i allt slog det mig att jag inte alls har funderat på Smulans madrass.
Vi vuxna har satt tid och energi på att hitta en perfekt madrass till vår säng och bebisen vår sover på skumgummi. 

Min svärmor tipsade om Porin Villa ja Peite, hon hade skaffat en bäddmadrass via dem.
Jag skickade dem ett e-post och frågade om möjligheten att få en madrass till spjälsäng 60 cm x 110 cm och de svarade att det lyckas att skräddarsy en! Inte var det ens så dyrt så jag slog till och beställde en kemikaliefri Futon madrass + bäddmadrass.



Madrassen + bäddmadrassen blev genast godkända!


Den nya madrassen är så mycket tjockare än den gamla så vi måste sänka spjälsängen :)

Den gamla madrassen sparade vi och gjorde den till en läsa-böcker-madrass.


Den blev också genast godkänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar