söndag 19 juli 2015

Vi har varit på kalas

Min moster Blonda M firade i lördags med solsken sin 60-års dag.

Festen var hos min moster Tilda (klick)


Jag har nog så trevliga släktingar att man kan bara ha roligt när man umgås med dem :)

Feststället var jätte fint, jag har sett det "live" flera gånger tidigare och följt med på Tildas blogg vad hon grejar. Ändå måste man bara stå och beundra hur de har omvandlat hela stället. Vilken jobbmängd och kreativitet som har använts! 

Födelsedagsbarnet var vacker med blommor i håret och maten var jätte god! 



Jag funderade nog lite i förväg hur det går med barnet när vi inte riktigt kan följa hennes rutiner (sova, äta osv). Men bra gick det! Hon kämpade duktigt och åt lunchen tillsammans med oss. Hon tyckte nog också om maten för att hon ropade mellan varven "go". 


Barnet tyckte kanske att det bästa på kalaset var blåbären vid huset, såpbubblorna och kusinens pojkar som orkade leka med henne. 
Skönt med så många bekanta vuxna (mina syskon & föräldrar) på samma fest så kunde jag delegera Smulan åt dem och ta det lite lugnt själv :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar