tisdag 11 juli 2017

En trevlig tisdag

Idag snurrade vi över till graviditetsvecka 37+0. 
Dagen till ära kom min fina kusin Peppar med söner på besök.
Mannen har slut på sin semester så han var på jobb igen idag, jätte kul för mig och Smulan att ha sällskap på dagen!

Jag fick en väldans fin blombukett av gänget.


Rosa blommor med grön fjäril.

Kusin passade på och räddade av våra blommor. De kommer att stortrivas hos henne. Om någon månad har vi sockelrenovering och då rivs alla plantor upp.

Igår provade jag för första gången på zonterapi. Ärligt talat så trodde jag att jag hade bokat tid till graviditetsmassage, jag visste inte att det var zonterapi. Skönt var det! Terapin fortsätter i form av små titankulor i mina öronsnibbar och så fäste hon magneter på mina ben. Magneterna under knäet borde hjälpa till mot höftbesvär. Jag har haft lite sjukt i höften på natten när jag ju måste sova på sidan (normalt sover jag på mage). Magen tynger och trycker extra mycket på höften nu.

En intressant tanke att det finns punkter på kroppen "triggers" som kan befria knutar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar