fredag 9 februari 2018

Rådgivning


Vi började fredagen med Lillebrors 6 månaders rådgivning. Smulan fick komma med och trivdes bra bland leksakerna. Efter 30 minuter undrade hon dock om vi alls skulle gå hem idag :D

Besöket var bra. Lillebror växer fint på sin kurva, om jag minns rätt så är han 8 kg och 71 cm lång. 
Annat nytt som jag kanske inte har berättat åt er är att han fick sin första tand förra veckan!
Han var inte lika glad som normalt, men nu har läget normaliserats när tanden tittat fram.

Han lärde sig svänga runt för några månader sedan, men nu gör han det också i spjälsängen.

Tittuut!


Inte lätt att sova dagssömn inomhus när barnet snurrar runt. Glada gossen tittar på mig när jag försöker ta en liten vilostund.

Jag riktigt känner hur han vill ta sig fram och övar hela tiden på olika rörelser. Än så länge försvinner han inte så långt då han för det mesta snurrar runt sin navel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar