fredag 24 september 2021

Inte en helt vanlig fredag

 Så var arbetsveckan klappad och klar, nya tag i måndag.

En helt vanlig fredag är det då inte! 

Min bror har gift sig, hurra!

Grattis i miljoner!

Eftersom han bor i ett annat land så fick jag följa med via bilder och videon :) Vi får fira och kramas sedan nästa gång vi ses. 

Annars har veckan gått som normalt i ett huj!

Lillebror har varit mest utklädd till Hulk...


Han är så himla förtjust i sin dräkt att han har den på sig till butiken ibland.

Jag minns att min bröder hade liknande superhjälte faser. De var Batman och ninjor.

Vi hade Lillebrors föräldramöte ute på dagisgården. Trevligt att som omväxling se folk, istället för alla dessa Teams och Meet möten. 


Smulan har fått bra rutin med läxorna. Hon gör dem genast när hon kommer hem. 

Katten Diana är alltid så hjälpsam och puffar på pennorna när hon skriver. Smulan bara skrattar och får sudda bort alla katt-puffar.

Igår fick jag se min gudson (som jag inte sett på två år!). Han har blivit tonåring mitt i allt och vuxit förbi mig. Hah, så dom hinner på några år. Himla skoj att ses.

Nu blir det prima med lördag och höststädning i trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar