fredag 3 november 2023

Ljusslinga på balkongen

 Mannen är lite onödigt noga med att jag inte får hänga upp "julbelysning" för tidigt.

Jag brukar få lov att hänga upp lite ljusslingor där vid Allhelgona. Men när jag föreslog att vi skulle hänga upp en ljusslinga på balkongen var det okej då ljusen ser ut som glödlampor.

Nu har vi i en månads tid haft ljusslingorna tända på balkongen, både tidigt på morgonen och på kvällen. Det är så himla mysigt! Jag har satt dem med timer så de slår automatiskt på. 


Det är trevligt att komma hem på kvällen när man ser huset lysa inbjudande.

Blommorna som varit på balkongen fick jag nu plocka in, nätter är så kalla.


Fortfarande är de väldigt vackra och blommar. Här var bilder på samma blommor i somras (klick)

Det är knappt så man ser ansiktet på krukan mer då begonian vuxit sig så stor :)

Trevligt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar