måndag 7 november 2011

Skåp

Vi har haft lite kaos här hemma. Kaoset har närmast berott på alla saker som dräller i knutarna, men nu har vi fått lite bättre ordning igen. Ordningen dröjde dock bara en stund för att igår kl.7.00 på morgonen började jag "måla-hallen-projektet". Blev så inspirerad av Tuvulls färg som hon hade i sovrummet och  jag tyckte att det är ju den perfekta färgen till hallen!  Nu har jag grundmålat hallen och en gång målat den med nya färgen. Imorgon skall vi dra ett lager till! Mera om det senare...

Men tillbaka till skriverierna om ordning och reda. Min kusin hjälpte mig att bli av med våra gamla vitrinskåp som inte passade i vårt hem mera. Vi har ett ganska litet hem och var man än ställde skåpen så var de i vägen. Bort med dem och sedan började vi söka nya skåp som vi kunde sätta alla sakerna i. 
Efter en tid av sökande hittade vi de perfekta skåpen! De är skåp man kan kombinera och bygga upp med olika modeller. Köpte bara två små och de är så fina, är verkligen nöjd!

Här kommer bilderna...



Egentligen skulle ett skåp till har fått plats, men mannen, han tyckte att vi lämnar lite tomt i hörnet ifall han skulle köpa ett vinskåp. Mitt krav är att vinskåpet måste vara vitt och det blir nog en "mission impossible" :)

2 kommentarer:

  1. Snygga skåp! Men så tokigt att gubben blandar sig i inredandet:)

    SvaraRadera
  2. Så fint! :) Du måste hitta på nåt annat åt gubben att syssla med, så inreder du under tiden...hih.

    SvaraRadera