onsdag 8 februari 2012

Jag har fått en utmaning

...av Tilda!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 20 år då och studerade marknadsföring. Stortrivdes med studierna och sommarjobbade på Hufvudstadsbladet. Måste leva sparsamt så att sommarjobbs pengarna skulle räcka till resten av året. 

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Vi var till Paris ungefär ett år sedan.

Vilka 5 snacks tycker du om?
CHOKLAD, glass, nötter, päron och youghurt

Vilka sånger kan du utantill?
Många barnsånger och massor med Beatles. Är inte någon stor Beatles-fan, men vi hade inte så många olika skivor hemma hos oss så det blev närmast Beatles :)

Saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Köpa grannens lägenhet (den är nu till salu) och ta ner vår gemensamma vägg så att man skulle få ett dubbelt så stort hus. Köpa åt mannen en bil och ge ena massa pengar åt vänner och släktingar.

5 dåliga vanor du har
Blir lite gruffig när jag är hungrig. Är jag jätte arg så blir jag tyst. Får jag en idé måste den utföras genast ("håsar"). Äter för mycket godis. Tvättar håret varje dag.

5 saker du gillar att göra
Träffa vänner, resa, äta gott, sova och krama mannen. Listan kunde blir oändligt lång, men dessa 5 tänkte jag först på.

5 saker du aldrig klär dig i
Tights med shorts på. Urringade blusar. Läderbyxor. Någonting som har huvudet kvar (typ rävboa). 80-tals neonfärger.

5 favoritsaker
Conform-stolen, matsalsbordet + stolarna, ljusstaken vi har i taket, cykeln och mitt skrivbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar