lördag 18 februari 2012

Snö snö och mera snö



Nu ämnar jag försöka tänka positivt! Har varit nu i över en månad trött på all snö, mörker och kyla! Vi går mot ljusare tider och våren, den kommer riktigt snart!



Har träffat kompisar hela veckan och det gör jag ikväll och imorgon också! Det blir man glad av och då  glömmer man bort den trista årstiden. 

Nu hoppas vi att solen visar sig imorgon så att man skulle få lite D-vitamin och solenergi!
Tänkte lite fuska och åker om prick en månad till Spanien :)

2 kommentarer:

  1. Ta de lugnt bara. Nog kommer våren i år också. Alla år har den kommit förr eller senare. Är de annars gubben som du har satt att springa i snön?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våren kommer nog snart, men jag tycker inte riktigt om den långa hösten/vintern. Alltid börjar jag tycka i slutet av januari att nu har vi sett tillräckligt av detta :) Jeps, det är mannen som fick springa lite. Tyvärr tog jag inte bilden i år, det har inte än varit så soligt.

      Radera