onsdag 22 februari 2012

Snöberg

Temat snö fortsätter! 
Jag tror bestämt att det har snöat mera än vad det gjorde förra året!
Vi har en vansinnigt stor hög med snö framför ytterdörren...


Man måste skotta snö för att komma ut på morgonen och sen måste man skotta mera snö när man vill in på kvällen. 

Grannens barn hittade snöhögen igår, de har lekt och busat massor. Nu får man bara hoppas att inga barn kommer åkande in genom fönstret.

Lite oroad blev jag idag när jag kom hem för att då jag märkte att delar av min ungerska syren hade placerats i snöhögen. Hoppas att de inte river loss allt...


Utsikten från vår trappa efter att jag skottat massvis med snö :)


2 kommentarer:

  1. Nämen hjälp, ni slipper ju inte mer snart ut och in till ert hus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det är lite vått ute nu, snöhögen ser lite mindre ut ;)

      Radera