onsdag 20 februari 2013

Mat på rummet

Jag kom idag ihåg en speciell dag som inträffade förra veckan på Teneriffa. Vi hade varit på en lång länk längs med stranden och återvände till hotellet på kvällen. 
Jag kände mig inte så bra och senare mot kvällen hade jag en så hård huvudvärk att jag mådde illa. Klockan 20.00 hade vi middag på hotellet men jag kände mig så dåligt att jag bestämde mig för att stanna på rummet och Mannen gick ensam och äta. 

Efter 30 minuter kom en servitör och hämtade åt mig mat till rummet! Oj, gissa om jag blev överraskad! Mannen kom och berättade att servitörerna hade frågat var jag är och sen när han berättade att jag inte mådde så bra så tyckte en servitör att hon skulle hämta mat åt mig till rummet. Så snällt!

Nästan dag när vi var och äta frukost så frågade säkert fem personer av mig hur jag mår :) Ååhh, jag mådde nog jätte bra efter det :)


Världens godaste sushi som man får på Sobo restaurangen. En bild på mig när jag sitter i pyjamas och äter middagen i sängen tänker jag inte ladda upp på bloggen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar