söndag 21 juli 2013

Besök hos Tilda

Igår var vi och hälsade på Tilda och kollade på hennes nya hem som hon köpt (klick).

Det är en stor och fin gård med flera byggnader. Det är ett spännande projekt som kommer säkert att ta en tid att få klart.


Eftersom Tilda har så stor och fin gård så passade jag på att föra flocknävor åt henne. Så många jag orkade gräva fram på morgonen. De är tacksamma växter, de kräver lite vård och växter snabbt. De sprider sig dock inte, utan de blir bara stora och breda. 

Jag träffade också min gudson och andra släktingar igår. Det är alltid roligt att se dem!

Idag skall jag spendera dagen med guddottern och hennes familj samt guddotterns systers gudmor. Vi skall åka till Huimala och leka. Jag har aldrig varit där så det blir kul att se hur det ser ut.

1 kommentar:

  1. En trevlig dag var det...och flocknävorna har tilltänkta platser redan! Utrymme finns:)

    SvaraRadera