onsdag 18 juni 2014

Vänner på besök

Veckan hittills har full med action och märkvärdigt väder.

I måndags hade jag mitt gamla team på besök. Då fick man höra lite skvaller om vad som händer på kontoret och snarvla om allt mellan himmel och jord. En del av det gamla teamet jobbar på helt annan arbetsplats nu för tillfället så det känns verkligen skoj att vi har kontakt allihop fortfarande.


De hade med sig blommor och barnkläder :) Väldigt uppskattade presenter.


Smulan uppförde sig fint och somnade i min famn utan att jag märkte det när vi var så inne i vår diskussion.

Följande dag hade vi baby I på besök med sin mamma. Bebisarna var intresserade av varandra och baby I som är tre månader äldre hade lite lust att dra Smulan i näsan så de kunde inte riktigt ligga bredvid varandra på golvet.

Vädret har varit väldigt omväxlande denna vecka. Det har varierat från varmt till skitkallt, från soligt till hagel och snålblåst. Idag när vi var en sväng promenerande till resebyrån så var det fint och mitt i allt fick vi en regnskur över oss så vi blev alldeles plaskvåta :) 
Vilken tur att man inte är gjord av socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar