onsdag 17 juni 2015

Början av veckan

Vi har hunnit med mycket denna vecka och det är bara onsdag :)
Man hinner förstås med ganska mycket när man vaknar redan kl.05:30 ;)

Vi har haft besök varje kväll nu i tre dagar och igår var vi ute och äta med Mannens släkt medan mina föräldrar var hos oss och höll ett öga på barnet.

Med sig hade min far två chiliplantor åt mig.


Jag fick chilin också förra året och är de lika starka som de så får man vara lite försiktig. Chili kan man använda i förvånansvärt mycket. Förutom i mat så passar chilin också i efterrätt. Speciellt gott är det med choklad.

Vi är som sagt ganska tidigt i farten med barnet så då gäller det att hitta på lite underhållning. Medan vi väntade på att biblioteket skulle öppna sina dörrar så beundrade vi urnelunden som ligger bredvid.



Urnelunden är (enligt mig) mycket ljusare och finare än de vanliga gamla gravgårdarna som ligger i närheten av kyrkan. 
Spännande miljö för barnet att utforska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar