tisdag 9 juni 2015

Solig tisdag

Idag började vi dagen kl.08 med att traska iväg till veterinären efter specialmat åt katten.
Fånigt av mig att bara anta att de öppnar kl.8...det var ju stängt när vi kom fram. De öppnar tydligen kl.9. Ingen skada skedd, katten har mycket mat och konditoriet som ligger i byggnaden bredvid hade öppet. Från konditoriet tog vi med oss 3 st färska bullar och gick till mina föräldrar på frukost nummer 2. De blev ju lite överraskade förstås när vi knackade på redan kl.9 :D

Då i lördags när vi hade kompisar på besök så bakade jag en god rabarberkaka. Jag använde Suklaapossus recept (klick). 


Kakan åt vi med glass. 

På kvällen kom ännu min brorsa på besök med sin sambo så han tuggade i sig lite också. 

I kväll skall vi till svärföräldrarna på middag så jag behöver inte fundera på att laga mat resten av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar