söndag 27 december 2015

Fint jullov

Vi har verkligen tagit det lugnt på jullovet. 
Så lugnt att vi tänkte med Mannen få fnatt igår :) För att undvika fnatten styrde jag nosen mot simhallen och simmade en timme i streck. Mannen åkte iväg och klättrade när jag kom hem. Vi blev bra av med överloppsenergin som uppstått av allt latande. Det är rätt så knäppt, men Mannen kunde klättra UTOMHUS i december. Det var så varmt och soligt att berget var varmt och torrt. Det har aldrig hänt tidigare denna månad.

Idag hade vi gäster som vi inte sett på en tid. Roligt med kompisar på besök.

På tal om kompisar så fick jag en jätte fin julklapp av Liza.


En rosa muminkopp som bara går att skaffa från Sverige. Jag höll på att ramla från stolen när jag öppnade paketet! Hon känner mig nog bra!

Av mamma fick jag en mindfulness ritbok. Jag har inte ägt en färgläggningsbok sedan jag var i lågstadiet. 
Jag satt och färgade olika mönster i en timme idag.


Tiden bara flyter iväg. Prima avkopplingsmetod för mig!
Nu är jag också med på senaste trenderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar