torsdag 16 november 2017

Födisgåva

Åt gudsonen gav jag i september till födispresent en klättringskväll.
Igår löste vi äntligen in presenten och klättrade hela kvällen.

Han pratade på hela bilresan till keivin och på hemvägen satt han alldeles tyst och sa att det var jätte roligt och han är nu väldigt trött.
Ni skulle ha sett hur mycket han klättrade! Upp och ner upp och ner. Mellan varven hoppade han på trampolin. Jag tror att han tuppade av genast när han satt huvudet på dynan hemma.


Smulan tyckte att det var jätte skoj med barn som klättringssällskap. 

Lillebror sov för det mesta men när han vaknade satt han med stora tefatsögon och kollade på alla färger och lampor. Han hade inte ro att äta när han bara ville titta på allt.

Jag klättrade också för första gången på ett år, det kändes helt okej. Men jag märkte nog att mina fingrar har tappat mycket kraft för lederna blev snabbt ömma.

En lyckad kväll och glada utmattade barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar