torsdag 23 november 2017

Ingen elektronisk kalender här inte...

Nu är det inte mycket kvar av detta år mera så program på nästa års sida behöver skrivas upp.
Mannen tycker att jag borde använda elektroniska kalendrar, men jag orkar inte sitta och skriva upp grejer på min telefon. Det känns för jobbigt helt enkelt.

Min grej är nog fortfarande papperskalendern.
Till år 2018 valde jag denna:


Den är bra för att den har extra spalter för listor. 
Ååh, jag är lite svag för listor (är det normalt?) :)

Vad skriver jag i mina listor kan ni juh undra. Tja..typ vad som skall fixas till dopet, hurdana växter jag skall hålla utkik efter till nya trädgården, vad som skall serveras till självständighetsdagen, vad jag skaffat till julklapp åt vem osv.

Det som skulle vara bra med elektronisk kalender är att dela den med sin familj. Så att Mannen skulle ha bättre koll på vad som skall göras, ha haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar