onsdag 13 mars 2019

Födelsedagen

Smulans födelsedag var en väldigt lyckad dag enligt fröken.
Den började med croissanter till frukost och hela familjen var samlad.
Sedan blev vi på tremanhand när Mannen åkte till jobbet.



Smulan gick omkring hela dagen i nattlinne och mina strumppisar. 
Hon provade alla mina skor och klänningar.


Här provar hon min sommarklänning.

Favorit"klänningen" var min underkjol som jag hade när vi gifte oss 2007. 
Smulan hade den på sitt nattlinne och gick omkring i mina klackskor hela dagen. Mellan varven lyssnade vi på Disneys "Let it go" sången.

Till mat beställde hon köttbullar och makaroner och jordgubbsglass.
Mommo och mofa levererade glassen så hon blev uppvaktad av dem också.
Mummi och vaari ringde från Kuusamo och grattade. 

Vi gick inte ut alls, det skulle vara en innedag bestämde barnen. 
Tur att jag hade min boxning idag så att jag fick komma lite ut i alla fall ;)

En dag i en femårings smak :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar