måndag 3 juni 2019

Ny frisyr

Vi har en väldigt liten, klen tuija på bakgården. Planen är att den inte skall behöva stå så länge ensam, bara jag röjt upp så skall jag plantera växter nära den. 


En rufsig ojämn lite tuija.

Jag gick an med sekatören och formade om den. 
Den har en vacker stam som jag ville ta fram.

Efter friseringen ser den ut så här:


Mycket stam och två klot. Diamanttuijan blev en klottuija :)

Jag kommer definitivt att flytta över hosta till denna plats för att vi har en jätte stor på framsidan av gården. 

Den är alldeles vild!


Den väller snart över muren och de andra arma växterna som ligger bredvid får snart ingen ljus mera.

Det är så roligt att gå runt och planera! 

För tillfället snusar jag runt och undrar var en syrén skulle passa bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar