tisdag 11 juni 2019

Vänner, brorsa och blommor

Igår fyllde min lillebror 30 år. 
Han firar födisen utomlands, i ett av mina favoritländer :)
Lite avis är jag, men ack så glad för hans skull att få resa runt i underbara Italien.

Här blommar det för fullt och jag känner att jag inte hinner dofta och titta på allt tillräckligt länge före följande växt börjar blomma. Nu blommar rhododendronen så vackert. 

Vi var igår en sväng och lekte i en ny lekpark och passade på att kolla på föräldrarnas rhodo.


Stor och fin buske!

Jag måste ha fel minnesbild, för att jag tycker att den brukar blomma på min födelsedag 9.7. Eller blommar den i en månads tid? 

Smulan hon gillar dagis och sina vänner där. När jag än kommer efter henne så kommer jag för tidigt och "mitt i leken". Men de leker ju hela tiden så det är omöjligt att tajma "inte mitt i leken" :)

Idag får vi kompisar på besök efter dagis så då får hon fortsätta leka hela kvällen men vänner. Hon är nog i en av de bästa lek-åldrarna kunde jag tänka mig. Hennes lekar har också blivit mer avancerade så hon kan bra leka med äldre barn. Det som är pop för tillfället är Barbien, små dockor samt Lego Friends.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar