måndag 13 augusti 2012

Göra ingenting måndag

Ibland är det riktigt skönt att göra ingenting!

Jag tycker om att bl.a. pyssla, läsa, sporta och peta i trädgården. Idag har jag lust att bara ligga ute på terassen och titta på trädgården. Lite uppdaterar jag ju bloggen förstås också :)

Solen skiner, skatan skriker (kan inte någon vackert sjungande fågel ta över?!) och det doftar sommar. Man bara njuter av stunden :)

På tal om att ta det riktigt lugnt, det kan våra katter!

Här knäppte jag en bild på My när hon tar en tupplur på Mannens mage :)



Jag vet inte om det är hemskt normalt, men vi brukar ibland vila på vår vardagsrumsmatta. Den är lurvig och skön! Mannen ligger och vilar på matten och katten vilar på mannen ;)

2 kommentarer:

  1. Tänkte just skriva oxå att får inte din stackars man vila på soffan eller sängen utan bara på golvet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, man måste ju slita jämt på alla möbler. Man sover i sängen på natten och sitter i soffan och tittar på tv på kvällen. Så om man vill vila mitt på dagen så bara måste man ligga på mattan.

      Radera