onsdag 9 oktober 2013

Fest och stress

Igår kom vår lägenhet till salu på nätet och genast samma dag hade några kontaktat vår fastighetsförmedlare och önskat komma idag på visning.
Det är ju ett bra tecken, får se hur det går. Hoppas att någon skulle bli förtjust i vårt hem!

Igår firade vi Mannen, han fyllde 33 år :)
Jag köpte åt honom någonting som vi inte har "nämnts" köpa, nämligen en KitchenAid Blender. Nu kan man laga smoothies, puréer, såser och osv. mycket lättare än med en stavmixer. Mannen skruvade en gång en borrmaskin i vår manuella mixer så jag tänkte att kanske vi borde ändå satsa på en sådan maskin ;)


Jag bakade åt Mannen en kladdkaka som vi åt med röda vinbär och vispgrädde. Det blev jätte gott fastän jag läste receptet fel. Hällde i lite för mycket socker!

Svärföräldrarna var hos oss igår på besök och fick smaka på kakan. Idag när vi var borta från lägenheten under visningen och var på besök hos mina föräldrar så åt vi resten av kakan.

Mycket är på gångs nu för tillfället men man måste bara försöka ta en sak i gången och inte fundera på allt samtidig. Berättar mera i ett annat inlägg. 

Trevlig fortsättning på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar