onsdag 23 oktober 2013

Första mag-bilden

Nu börjar det bli svårt att undvika min växande mage :)
Det är nu vecka 19 + 5.

Jag har berättat om saken på jobbet och nu vågar jag tro att vi skall få en bebis i nästa år :D
Mina byxor börjar spänna runt magen så jag trivs väldigt bra i collagebyxor för tillfället. Var med mamma en sväng i butiker i måndags och jag hittade inga mamma-byxor.
En bra idé uppstod under vår snabba shoppingtur; nämligen klänningar!

Hittade igår på Lindex en super skön klänning som töjer bra vid magen.


Pös-mage i underbart mjuk klänning.

Det fina är ju att det är en helt vanlig klänning så man kan bra använda den också som icke-gravid.
Nu borde jag hitta åt mig tjocka strumpbyxor eller leggings av mamma-modell.

Annars kan det bli lite kallt i vinter....

6 kommentarer:

  1. Fina du ❤ Vi kan imorgon i stan gå o kolla efter strumpbyxor/leggings.

    SvaraRadera
  2. Oooj vilken söt mage<3 Skulle vara såå roligt att träffas och se magen live, ochkunna då berätta åt er guson om saken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, vi borde definitivt träffas! Jag har också lite brev åt dig :) Kanske vi skulle ses juletider?

      Radera
  3. Nu vet jag inte hur och när vi kan träffas för om några veckor kan jag inte köra bil på en tid. Så sedan är jag tvungen att ha en chaufför till allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kan ju lite höras sen när du vet i vilket skick du är.

      Radera