torsdag 30 januari 2014

Båbbor

Efter att jag haft rosslande andning i fyra dagar så tvingade Mannen mig till läkarcentralen.
Jag har ändå varit på jobb som normalt och känner mig helt okej (förutom andningen då) så jag tyckte att det kändes lite fånigt att gå till läkaren.

Men Mannen hade rätt, som tur att jag gick dit för att jag har IGEN luftrörskatarr!
Oj elände!

Nu äter jag antibiotika tre gånger om dagen. Det kräver lite planering för att antibiotikan skall tas med 8 timmars mellanrum. Där emellan borde jag äta järntablett som inte får tas då man ätit mat. 

Jag fick ändå lov att vara på jobb, så länge jag känner mig bra :)

Fyra arbetsdagar kvar och sen börjar mammaledigheten.


Då tänker jag ta en tupplur på dagen tillsammans med katten My.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar