fredag 12 september 2014

Efterrätter i miniatyr

Skulle jag ha massvis med pengar så vet jag nu vad jag skulle göra med dem!
Alltså om man inte tänker logiskt som t.ex. köpa hus eller betala bort billånet. Utan vad jag skulle göra med mina pengar om jag skulle ha alla lån bort betalda och så skulle jag ändå ha så mycket pengar på kontot att det skulle finnas en risk att de rinner över till ett annat konto.

Ja, då skulle jag köpa bakverk till mitt dockskåp!

Jag surfade till denna sida idag (klick).

Jag är ju alldeles löjligt svag för små vackra saker som dessa!

Men att betala t.ex. 95 euro för en kaka i miniatyr känns lite väl smaskigt!

Ikväll skall jag träffa min goda vän, vi skall fira fjortis.
Vad betyder det undrar ni kanske...jo, vi har känt varandra i fjorton år och då skall man ju fira det :)

Vad gjorde vi för fjorton år sedan (2000); 
vi började våra studier, drack äckligt sliskiga söta cider, dansade, lyssnade på musik och njöt av livet. Fjorton år senare är cidern torr, musiken inte så hög men ändå är det viktigaste kvar; att njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar