måndag 22 september 2014

Hyllpapper

Fick idag lite feelis att städa här hemma.
Kanske för att det har regnat hela dagen och jag har ingen lust att gå ut :)

Ett skåp som blir snabbt lite kaotiskt är badrumsskåpet.


Allt är lite huller om buller och så finns det lite extra grejer som man kunde städa bort.
Köpte lite hyllpapper för länge sedan på Tiger och nu tog jag det i bruk.


Kanske jag borde sätta lite hyllpapper på hyllan också och inte bara kanterna? 


Det fick snabbt att fixa och skåpet ser lite fräschare ut!

Nu när Smulan har två tänder så vill tandläkaren att vi skall borsta hennes tänder med tandkräm. Känns lite knäppt, men vi följer deras råd snällt.

2 kommentarer:

  1. Heeeeejjj, oj vad roligt att se en liten,liten skymt av dig här om dagen (trots att jag satt fast med kunder…;)) Kom gärna och hälsa på en annan dag!!! Det är så mysigt att sitta här en tisdagskväll och läsa "ifatt" på din blogg :D

    SvaraRadera
  2. Hej :) Jag skall komma och hälsa på igen! Jag frågade genast var du sitter när jag kom dit, synd att du satt fast då.

    SvaraRadera