onsdag 8 oktober 2014

Födelsedag

Idag fyller Mannen 34 år.
Han visste inte vad han ville ha till födelsedagspresent så jag fick hitta på en present.


Ni kan säkert gissa att han blev överraskad när han fick en korg :)
Jaa-a, han är ju inte en gumma som fyller 80 år precis, men han har länge knarrat om att vi skulle behöva en svampkorg och nu fick han en.
Köpte en som såg "manligast" ut och lämnade kvar i butiken alla versionerna med frukt och blommor. Jag sade åt honom när jag räckte över presenten att jag kan måla lite dödskallar på korgen så blir den kanske bättre. Han lovade fundera på saken ;)


I korgen fanns vantar, t-shirt och chokladkex med chili. Kexen blev förvånansvärt bra fastän jag själv hittade på receptet. Han tog med dem till kontoret för de har som tradition att man alltid bjuder på något när man fyller år.

Chilin fick vi av min pappa. Han odlar de bästa och starkaste chilin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar