söndag 12 oktober 2014

Spis och tejp

Veckoslutet gick igen i ett nafs!

Det blev kompisträff både på lördag och söndag. I lördags var vi ut och äta på kvällen. Mina föräldrar var hela kvällen med bebisen och bra hade det gått. Jag var nog lite orolig för att hon har blivit lite gråtig när jag inte är hemma. Jag var och simma en timme i torsdags och hon grät hela timmen här hemma och då var hon hemma med Mannen! Tänkte att det blir inget av att mina föräldrar är med henne tre timmar. Fint att jag hade fel, de hade haft det bra :)

Idag blev det brunch med vänner och en liten promenad efter det så att den mäktiga maten skulle smälta bättre. 

Tänkte visa er vad jag tejpat upp i badrummet. Vi har ett rätt så trist badrum så jag tänkte att jag skulle piffa upp den med tejp.

Före:


Efter:


Ingen har än så länge satt in en anmälan ;) Märkvärdigt!

Jag hittade i Meidän Perhe tidningen en intressant DIY som jag tänkte sätta bakom örat.


Hittar jag billigt ett nattduksbord så skall jag köpa det och omvandla den till en leksaksspis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar