fredag 15 maj 2015

Talko

Vi har super talko i vårt husbolag som räcker från torsdag till söndag.
Vi deltog igår så jag tror att det räcker för oss :) 
Jag känner nog lite av i axlarna för att jag rev ogräs och grävde med spade. Det brukar jag inte göra så himla ofta.

Lillisen var med och hjälpte också.


Barnet inspekterar sandlådan.

Smulan skuffade på skottkärran och hjälpte till med att ta bort ogräs. Mellan varven gjorde hon några sandkakor :)

Idag åkte Mannen till kontoret först kl.9 så jag passade på och tog en morgonlänk genast när jag steg upp. Det var en dum idé! Jag kände mig pigg, men min kropp sov tydligen ännu. Medelpulsen var 161! Det kändes som om hjärtat skulle hoppa ut och jag var helt andfådd efter 10 minuter. Jag måste nog tydligen hålla mig till senare tider på dygnet när jag sportar...

Imorgon om det är bra väder så blir det kanske stugbesök för första gången i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar