fredag 22 maj 2015

Tumisveckoslut

Mannen åkte iväg på sin årliga fiskeresa till mellersta Finland idag och kommer hem på söndag.
Vi är på tumis med barnet här hemma.
Lite roligt har vi haft för oss redan och roligt kommer vi att ha resten av veckan :)

Vi åkte till Ekenäs med mormor och morfar. Där lekte vi i parken och var ute på restaurang och café. 
Hemma tog vi ännu en paus i en park före vi åkte hem till egna parken.


Mellanmålspaus i parken.

Jag har nog aldrig besökt såhär mycket lekparker under hela mitt liv som jag besökt de senaste månaderna! Parkerna är av väldigt hög kvalitet så det är skoj att se så fina områden. Dessutom har jag aldrig gungat såhär mycket under mitt vuxna liv ;) Jag måste ju testa alla gungor i parkerna. Barnet sitter i bebisgungan och jag i den större och så gungar vi bredvid varandra.

Imorgon blir det säkert mera park-häng och på kvällen får vi ett stycke gudmor på besök. Skoj med vuxensällskap och Smulan tycker också om sin gudmor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar