onsdag 27 december 2017

Vilken julklapp minns du bäst?

Under julen har jag frågat vilka/vilken julklapp du kommer bäst ihåg av mina släktingar. Många kunde svara genast, medan andra behövde fundera en stund. Våra föräldrar kunde bums svara vilken julklapp de minns bäst.

Själv minns jag bäst mitt dockskåp. Åh, va de var fint! Jag kunde leka hur länge som helst med det. Smulan gillar dockskåpet nog lika mycket som jag gjorde fastän det börjar redan bli lite slitet. Jag älskade också mina Barbiedockor.

Smulan fick av oss i år en tågbana.


Tågbanan är av trä och hittades på Lidl, den verkar vara av bra kvalitet. 
Hon har lekt med den massor. Lillebror är inte helt lika förtjust i den, det är lite skrämmande med tåget som åker av sig självt. 

Jag tycker att det var fint att hon fick ganska lite leksaker (3 st) och istället "nyttiga" saker som kläder, böcker och pussel. Böckerna har vi läst flera gånger redan och kläderna har provats. 
Tack till alla som gett så fina julklappar <3

Vilken julklapp minns du?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar