söndag 31 december 2017

Årets sista dag

Idag är det sista dagen av år 2017.
Dagen till ära tog jag en tumispromenad med Lillebror (som sov i vagnen) genast på morgonen.
Himlen var alldeles ljusblå med ljusröda molntussar. Tills den apelsin orange solen tittade fram.
Alldeles perfekt väder, lite kyligt och marken bar.

Konstigt nog så kom det bara några enstaka hundägare emot på min promenad, annars var det alldeles "människofritt". 

När jag tassade på och stannade ibland och kollade på himlen så tänkte jag att jag verkligen älskar att promenera! Det är avkopplande och min alldeles egna tid då tankarna får flyga fritt bäst de vill. Före barnen gillade jag mera sådan träning som gjorde mig svettig men nu uppskattar jag det lugna. 

Nedan en video med en Foo Fighters sång (Come Alive). 
Det är dock inte de som sjunger i denna version, tänkte att ni som inte gillar rock lika mycket som jag uppskattar mera denna version :)


Jag avslutar år 2017 med att säga adjö och välkomnar år 2018 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar