tisdag 23 juli 2019

Grönt är ljuvligt!

Jag skall visa er hur det målade arbetsrummet ser ut.
I detta arbetsrum sitter vi vid datorn, spelar gitarr, måla, ritar och pysslar. 

Här kommer de klassiska före bilderna.


Vitt, vitt och brunt.


Pysselhörnan med farmors matbord och en tavla jag målat när jag var 14 år.

Jag målade alla väggar gröna utom en vägg. Hittade en jätte fin nyans som heter "Pussieläin" (Tikkurila om jag minns rätt). En vägg målade jag vit (som var smutsvit tidigare) i färgen "Paperi".

Efter bilder:


Flyttade blomman bredvid datorn så får den mera ljus.


Tänkte att tavlorna vi haft i tamburen passar nu bättre här med grönt och blommigt. 


Ganska läcker färg, och lätt färg att kombinera allt med!

Tycker att den passar bra med både vitt, brunt och brunröda golvet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar