tisdag 2 juli 2019

Gubbens trädgård

Det finns ett alldeles underbart litet café i Norrköping som heter Gubbens trädgård.

Här var det härligt att äta kaka och dricka kaffe i lördags. Det var 28 grader utomhus, men i Gubbens Trädgård kunde vi sitta under stora lummiga träd och svalka oss.


Här fanns också ett litet loppis där jag köpte små glaskaraffer för små pengar. Jag bara måste ha dem. 
Först tänkte jag att de skall absolut stå i badrummet, fyllda med goda dofter. 
I verkligheten har de visserligen varit i matsalen/köket. Hur jag än googlar så hittar jag inget som liknar dessa. 


Om du vet vad dessa flaskor har haft för innehåll så dela gärna med dig infon :)


Nu är de i badrummet och doftar ros. Lilla fula grodan till höger har en funktion. 
I dens krona ställer jag mina ringar när jag behöver ta av dem. Då vet jag alltid var de finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar