torsdag 13 november 2014

Hur gick det sen?

Katten My som gick och blev i kläm mellan bäddsoffan ser ut att vara sig själv igen :)
Hon hade nog ont i söndags och har rört sig ganska försiktigt efter det. Går t.ex. ett revben av så går det inte att operera, det är bara att låta tiden läka det.

Ett gott tecken på att hon är i skick fick jag i tisdags när hon hämtade en yllesocka åt mig och jamade glatt :) 


Bäst att sitta i Smulans bilstol så att man inte blir i kläm igen!

Vi borde förresten köpa en ny bilstol. Lill-bebisens fötter är alldeles krokiga i den! Hon har ju för all del vuxit 20 cm sedan hon föddes.

Så vad har vi gjort denna vecka? 

Jo, vi var igår och hälsade på våra kompisar som har flyttat till nytt hem.
Och jag har bakat för första gången en calzone! Den blev bra och jätte stor!


Fyllde calzonen med spenat, körsbärstomat och mozzarella. Spenaten och tomaten stekte jag före jag la dem på pizzabottnet.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar