tisdag 7 april 2015

Efterpåsk

Vi har återvänt till vardagen efter påsken.
Lite för mycket sötsaker tuggade jag i mig under helgen...skulle jag våga påstå.

Denna bild säger säkert mera än 1000 ord (jag hänvisar till "för mycket sötsaker").


Påskmiddag hos mor & far.

Chokladkakan med "65" gjorde jag åt min pappa. Det är egentligen ett cupcake recept som jag förvandlade till tårta. Den smakade helt okej, men jag kunde nästan ha haft den en kortare tid i ugnen så skulle den ha varit kladdigare.

Igår sportade jag för första gången på en vecka (sen jag fick inflammationen) och det kändes härligt! Jag sprang till gymmet och tillbaka (och så var jag ju på gymmet också). Jag springer jätte sällan, men kanske jag skulle ta som mål att börja springa regelbundet. 
Jag har alltid tyckt att det är super tråkigt att springa, men jag fick så bra energi igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar