fredag 10 april 2015

Joggingkläder

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag skulle försöka börja springa lite oftare.
Nu springer jag cirka en gång i månaden en kort sträcka. Om jag skulle ta och ändra om det till några gånger i veckan! 

Senast sprang jag 4 km i farkkun. Till mitt försvar säger jag att farkkuna innehåll väldigt mycket elastan ;)
Normalt har jag sprungit i mina gamla ljusröda collegebyxor. Men de är nu så slitna att de håller på att rinna ner till knäna hela tiden. Lösningen är då nya byxor och jag vågade mig på att köpa joggingbyxor! Efter lite googlande så hittade jag på H&M fördelaktiga byxor (29.90 eur) så jag var efter dem igår.
Och så måste jag ju ta en liten länk för att testa dem. Jag blev överraskad över hur bekväma och varma de är! 


Under rocken min hade jag en sport top från Lidl. Jag fick tipset av en hc orienterare att de har bra sportprodukter på Lidl så jag måste ju testa.

När jag kollade runt på sportkläder så insåg jag att om man vill så kan man spendera en liten förmögenhet på produkterna :) Min blev dock en lågbudget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar