måndag 20 april 2015

En dag med en vän

Idag hade jag och barnet lunchträff i köpcentrumet med min väninna Liza. 
Vi har inte tidigare varit med barnet så många timmar på köpcentrum, men det gick jätte bra!
Vi åt lunch, kollade på barnkläder, lekte med dockskåpet på bibban, provade skor och åt glass/banan till efterrätt. 

Vi åkte med bussen sådana tider att det var ganska tomt i bussen så vi fick bra med plats för kärran.
En lyckad dag.


Dessutom fick jag choklad från Tyskland, av det blir man ju bara glad!

På tal om vänner så funderade jag idag på mina vänner och om vår umgängeskrets har ändrats sen vi fick Smulan. Jag skulle nästan våga säga att jag har kvar mina samma "gamla" trygga vänner fortfarande! Jag har hört om att en del vänner försvinner ibland i samma veva som man får barn. En del av mina kompisar har jag faktiskt träffat t.om. oftare nu när jag har Smulan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar