söndag 1 november 2015

Allhelgona

Allhelgona har vi firat hos mina föräldrar med mina bröder + sambos. 
Mamma hade dukat upp fint och vi åt sillsmörgås, gryta och dadelkaka. Inte allt på en gång dock.
Tråkiga nyheter svävade över den annars glada tillställningen då vi äntligen var alla ihopsamlade.

I lördags tog vi det rätt så lugnt och packade våra väskor inför inkommande resan. Vilken mängd grejor som vi tar med oss. Jag försöker verkligen fundera på att vi inte tar någonting extra. 

Idag blir det en Halloween fest hos kompisarna. Man får klä ut sig om man vill, men sådant orkar jag inte med idag. Tänkte att barnet får klä ut sig till ballerina (i sina 1-års födiskläder) och vi andra kommer i våra vanliga kläder. Vi blir 9 vuxna och 9 barn så jag gissar med att volymen kommer att vara hög :)

På tal om fest så fyllde min blivande svägerska år, hurra!

Jag pysslade ihop att pannband åt henne.


Jag har aldrig tidigare stickat sådana.  Ps. ser inte min hand rätt så konstig ut ur denna bildvinkel ;)

Jag sa åt henne att jag definitivt inte blir sårad om hon inte vill använda den :D Det är kanske en lite "pinsam" produkt som påminner oss om 80-90-talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar