fredag 1 januari 2016

Gott Nytt År 2016!

Vilken fartfylld början vi fick på år 2016!
Min bror gifte sig på nyårsafton med sin underbara sambo B.


Brudparet strålade och stämningen var varm och fin.
Det fanns många detaljer som gjorde detta bröllop minnesvärt. Först och främst för att brudparet är jätte viktigt för mig, de är hujsigt fina typer :) 

Det blev snapssånger, men inte bara vanligt sjungande. De flesta av gästerna är vana med att uppträda och sjunga och det hördes. Jag har inte tidigare upplevt att jag skulle ha blivit så rörd av sånger om alkohol :D

Alkohol fanns det också på toaletterna så man kunde ta sig en shot om man ville t.ex. smaka på punschen. Det märktes också att det var läkare som gifte sig, de hade laddat upp med plåster och huvudvärkstabletter på toan. 

Maten och drycken serverades till bordet så det kändes lyxigt.


Bara kakan fick vi hämta själva. Allt var jätte gott.

Jag har aldrig heller upplevt så många tal under ett bröllop. Det känns ibland jobbigt med mycket tal, men detta var ett undantag. Alla tal var fantastiska och jag kan inte för mitt liv förstå hur alla som höll ett tal hade varit så uppfinningsrika. Jag fick sitta och torka mina ögon torra hela kvällen lång :)

Idag var jag rätt så trött efter tre timmars nattsömn. Som tur kom mina släktingar på brunch så jag fick aktivera mig lite, istället för att ligga som en sjöstjärna på golvet...hih.

2 kommentarer: