söndag 11 juli 2021

Kalas - partaj - fest

 Igår hade vi med Lillebror vårt gemensamma kalas (40 + 4).

Lillebrors gudmor sa att det är nog alltid en av de varmaste dagarna när vi firar Lillebror. Så sant! Igår visade bilens termometer 32,5 grader! Som tur kom det små vindpustar nu och då. 

Kalaset var ute på balkongen med borddukar som solskydd. Det blev sommarlunch, bingo och kaffe med tårta.

Mamma bakade åt mig en jordgubbstårta. Det har hon gjort så länge jag kan minnas :)

Alltid lika gott!

Lillebror som inte kan tåla grädde (faktiskt nästan inga mjölkprodukter) fick baka en chokladkaka åt sig (tillsammans med mig).


Väldigt viktigt att Spiderman skulle vara med.

Jag som tycker att det är så svårt att köpa presenter åt folk, blev alldeles överväldigad av alla fina presenter jag fick! Mitt i prick var alltihop! Allt kommer jag att använda och gillar väldigt mycket!

Här ser ni en del av det jag fick:


Inte illa att fylla jämna år :)

Efter kalaset var vi och simma i några timmar. Sval och nöjd satt jag barnen i säng och tog mina presenter fram och gick igenom dem alla i lugn och ro. 

Ni känner mig så väl, kramis och hoppas vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar