lördag 21 januari 2012

Egen tid

Mannen min har åkt till Kuusamo för att snowboarda under en veckas tid. Jag åkte inte med för att jag har inte möjlighet att ta ut lika mycket semester. Har sparat min semester till lite senare och då åker vi båda till ett varmare land hoppeligen :)

Detta betyder att jag har spenderat några dagar med att göra precis vad jag vill :D
Det är ganska roligt faktiskt nu och då, men jag är nog väldigt glad över att ha mannen hemma också! 
Har sovit läääänge och idag var jag på gymmet. Har haft så lång paus att jag var alldeles skakig efteråt. Då skall man bada lite bastu och tänja på musklerna, det fungerar alltid.


Skulle jag inte ha min man skulle jag säkert vara vegetarian, är inte så duktig på att tillreda kötträtter. Men jag har på känn att om en vecka kommer jag nog säkert att vara ganska trött på salladerna jag gör.

Nu skall jag ta och göra ett fotbad åt mig och fortsätta att läsa på boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".

Njut av veckoslutet! Det skall jag fortsätta med :)



2 kommentarer:

  1. Det låter ganska skönt att få göra vad man vill! NJUT så länge det varar!

    SvaraRadera
  2. Njut,ja sku gärna ha en man här som sku laga lite kötträtter ibland. Sedan sku han gärna få fara fast till Kuusamo igen.

    SvaraRadera