fredag 6 januari 2012

Trettondagen

Vad underbart med en extra dag ledigt i veckan! Idag har jag som mål att göra färdigt boken om årets händelser 2011 (en fotobok alltså). Vi har gjort resor, bl.a. till Tyskland, Estland och Italien och festat så mycket att man varit alldeles utmattad nästa dag. Man skall alltid festa när det finns den minsta lilla orsak tycker jag :)

Igår var jag på "julmiddag". Min svärfar brukar bjuda oss alla ut på middag vid julen, men vi hann inte med det i december så vi tog det igår istället. Vi träffades efter jobbet och åt gott på Ravintola Loiste. Jag var jätte nöjd med maten jag beställde: kryddig pumpsoppa (skriver man det så?), getostlasagne och rika riddare till efterrätt. MUMS!

Tog inga bilder av maten, så jag sätter här en bild av kjolen jag hade på mig. Den är Marimekkos och var på rean förmånlig så jag tog den med mig hem. Älskar prickiga mönster! Super bekväm och har fickor.


Njut av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar