fredag 12 april 2013

En bok till....

Så var denna vecka slut, äntligen :)
Överraskade mig själv och gick en sväng via Stockmans Galna Dagar. Jag brukar verkligen inte bry mig om att traska där med 1 miljon andra, men det var rätt så lugnt så jag fick ingen panik.
Hade helt missat att de har på Akademiska bokhandeln också sänkta priser.

Köpte åt mig Anne Franks dagbok.


Måste medge att jag aldrig läst denna bok tidigare!

Läste just färdigt Mikael Bergstrands "Delhis vackraste händer". Tyckte om boken, det var intressant och jag gillade sättet som en av bokens personer talade (en indier). Han kunde säga t.ex. "du skall lyssna med dina bästa öron, inte med dina sämsta öron" :) Skojigt sätt att tänka.

Detta veckoslut är jag ensam hemma med katterna, Mannen åker och hälsa på en kompis till mellersta Finland. Jag tror att jag tänker pyssla, läsa, sporta och äta choklad hela veckoslutet, hih hih! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar